KuchniaPupila.pl

Nasze doświadczenia ze sklepami zoo - internetowymi i analogowymi

Moderator: Alexa

KuchniaPupila.pl

Postautor: sierpówka » wtorek 07 lis 2017, 22:17

kuchniapupila.pl bardzo ciekawie wygląda ten e-sklep. Widzę, że współpracują z Pocztą Polską. To duży plus. Z tego co piszą to mają swoją lecznicę dla zwierząt. Czy ktoś ostatnio korzystał?

[Dopisane później 09.11.2017]
Jednak nie współpracują z Pocztą Polską. Przy finalizacji zamówienia nie ma takiej opcji pomimo, że na swojej stronie piszą , że wysyłają paczki Pocztą Polską. Patrzcie na zrzut z ekranu... to fragment ich strony.

Obrazek

[Dopisane później 10.11.2017]
Kontakt ze sklepem jest. Sami dzwonią... z informacją, że nie mają wszystkiego i będzie małe opóźnienie (to chyba bolączka każdego sklepu online). Ok, opóźnienie jest do zaakceptowania.
W mailu zwrotnym, po złożeniu zamówienia, zachęcają, w razie czego, do pytań. Podają swój nr telefonu i mail. Proponuję dzwonić na fona, bo poczty nie czytają. Wiem, bo napisałem maila z pytaniem o Pocztę Polską, o możliwość wysłaniem tym kanałem. Później, w rozmowie telefonicznej, facet był bardzo zaskoczony, że mają informację na swojej stronie www, że wysyłają Pocztą Polską. To trochę niepokojące, bo nie wiedzą co przekazują klientom, jakie informacje i w którym miejscu strony to info się znajduje.
Wiem, czepiam się :lol: Ale drobiazgi wpływają na całość a my się uczymy na co zwracać uwagę...

[Dopisane później 13.11.2017]
Heh, ciekawa sprawa z tym sklepem... Wyżej pisałem (10.11.2017) o małym opóźnieniu. Wtedy dostałem taką informację od firmy kurierskiej:
GLS pisze:Szanowny Odbiorco,
informujemy, że Nadawca KUCHNIAPUPILA.PL przygotował dla Ciebie paczkę o numerze: 506*****508 (Nr referencyjny: 2****9). Przewidywana data doręczenia paczki zostanie wskazana w kolejnym e-mailu. Otrzymasz go, gdy odbierzemy paczkę od Nadawcy.


Potem kolejne info od firmy kurierskiej:
GLS pisze:Szanowny Odbiorco,
informujemy, że Nadawca KUCHNIAPUPILA.PL anulował zlecenie doręczenia przesyłki z 2017-11-10 o numerze 506*****508 (Nr referencyjny: 2****9). W celu uzyskania dalszych informacji prosimy skontaktować się z Nadawcą.

Wszystko jest logiczne. Sklep zamówił kuriera. Jednak przy kompletowaniu towaru wyszło, że wszystkiego nie ma. Kurier został odwołany a ja, telefonicznie poinformowany. Paczkę mieli wysłać dzisiaj tj. 13.11.2017. No i super... Dzisiaj dostałem info od kuriera:
GLS pisze:Szanowny Odbiorco,
informujemy, że Nadawca KUCHNIAPUPILA.PL przygotował dla Ciebie paczkę o numerze: 506*****919 (Nr referencyjny: 2****9). Przewidywana data doręczenia paczki zostanie wskazana w kolejnym e-mailu. Otrzymasz go, gdy odbierzemy paczkę od Nadawcy.

Jakie było moje zdziwienie, gdy, po jakimś czasie, dostałem kolejnego maila od kuriera:
GLS pisze:Szanowny Odbiorco,
informujemy, że Nadawca KUCHNIAPUPILA.PL anulował zlecenie doręczenia przesyłki z 2017-11-13 o numerze 506*****919 (Nr referencyjny: 2****9). W celu uzyskania dalszych informacji prosimy skontaktować się z Nadawcą.

Oczywiście telefon dzwonił lecz nie zdążyłem odebrać. Zapewne kuchniapupila.pl dzwoniła, że będzie opóźnienie. Ok, czekam. Co mi pozostało. Za przesyłki zwykle płacę przy odbiorze i wszystkim polecam taką formę płatności. Dokładnie jak w analogowym sklepie - najpierw towar a potem zapłata. Kolejny odcinek historii niebawem (robi się z tego historia tasiemiec). Sam jestem ciekawy, czy będzie szczęśliwe zakończenie. A kot tylko na mnie patrzy i ... nic nie mówi.

[Dopisane później 14.11.2017]
Noo, dzisiaj dzwoniła do mnie pani z kuchnipupila. Wyrwała mnie ze snu, bo po nocnej zmianie byłem. Jak katarynka terkotała o skompletowanej już/wreszcie paczce... no prawie, bo jednej karmy nie mieli. W tle było słychać inne rozmowy, z klientami - tam też, prawdopodobnie, kompletowali paczki. Ostatecznie pani powiedziała, że wysyła, że jutro przesyłka będzie no i... do usłyszenia. Mail od firmy kurierskiej też w międzyczasie przyszedł, o 11:55. Hahaha, o 14:34 przychodzi kolejny mail, że kuchniapupila.pl anulowała przesyłkę. Po kolejnych minutach kolejna informacja... wzywają kuriera ponownie. 16:24 info - paczka w drodze.
Ja p!erdolę, po co ten cały szum informacyjny. Przecież Oni mnie nękają :D Nijak to się ma do wygodnych, prostych, szybkich zakupów online. Strona sklepu jest wygodna i intuicyjna jednak towaru nie mają - wrzucałem do wirtualnego koszyka wirtualny towar który fizycznie nie istniał. Na tzw. gwałt sprowadzali go z hurtowni. No nic, czekam na paczkę. Do jutra :D

[Dopisane później 15.11.2017]
Paczka doszła. Bardzo sprawnie (od momentu wysłania). Noooo, wszystko bardzo dobrze zapakowane, w kartonie. Duży plus za to...

Obrazek
Obrazek

PODSUMOWANIE:
Strona sklepu jest bardzo fajnie zrobiona. Oferta bogata. Można kupować bez rejestracji. Niestety brak dokładnej informacji o dostępności produktów. Pracownik sklepu na szybko kompletuje zamówienie zamawiając towar w hurtowni. Kontakt ze sklepem jest, lecz przechodzi to wszystko w niepotrzebny szum informacyjny. Codziennie dzwonią i się pytają raz o to raz o tamto, to jest tego jeszcze nie ma itd. Dlaczego, w międzyczasie, wzywają kuriera skoro nie mają skompletowanej paczki tego do teraz nie mogę zrozumieć... Firma kurierska ma też swój kanał informacyjny i bombarduje.

Duży plus za pakowanie w karton. Jak mi będą tak pakować, to mogę dalej zamawiać. Dostarczony towar jest w stanie idealnym. Ewentualne opóźnienia są do zaakceptowania. Natomiast nie akceptuję sposobu komunikacji ze strony sklepu. Ich problemy nie są moimi problemami.
sierpówka
VIP
 
Posty: 1167
Rejestracja: niedziela 08 lip 2012, 10:55

Wróć do Sklepy zoologiczne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości