Piractwo

Film, muzyka, literatura, komputer, gry

Moderator: ikxio

Piractwo

Postautor: arthrawn » wtorek 27 sie 2013, 20:24

Nie bić! Bazyl ma ochotę oglądać bajki ;) tylko myszy i nic więcej...towarzyszy mu w tym Olivka...jakby co za wszystkim stoi Bazyl ;)
a tak na poważnie, muszę zorganizować kilka bajek w wersji avi na tablet, aby Mała mogła bajki oglądać w drodze z lotniska do domu...3 godziny...gdzie znajdę jakąś normalną ściągalnię, bez płacenia za użyczenie...jestem w tych sprawach laikiem, kiedyś siedziałem na pebie i dla siebie muzykę szukałem, a teraz wiem, że się pozmieniało i...co zrobić...poproszę o pomoc :)

Pamiętajcie za tym stoi Bazyl!

Tak jak pies Kory stał za marichuaną :)

jakoś mi się dowcip wyostrzył...
Obrazek
Pies myśli: „Człowiek daje mi jedzenie, mieszkam w jego domu, mogę spać w jego łóżku — jest moim bogiem!”. Kot myśli: „Człowiek daje mi jedzenie, mieszka w moim domu, może spać w moim łóżku — jestem jego bogiem!”
Awatar użytkownika
arthrawn
Szesc Kotow
 
Posty: 784
Rejestracja: czwartek 13 cze 2013, 13:11
Lokalizacja: Ahoghill, NI

Re: Piractwo

Postautor: Alexa » wtorek 27 sie 2013, 20:34

Niestety ja nie wiem.
ObrazekObrazek
Koty łączą ludzi, którzy w innym przypadku nigdy nie spotkaliby się

Przed skopiowaniem moich postów/wypowiedzi i umieszczeniu na innych forach zapytaj mnie o zgodę
Awatar użytkownika
Alexa
Moderator
 
Posty: 10703
Rejestracja: niedziela 08 lip 2012, 08:42
Lokalizacja: Silesia-Katowice

Re: Piractwo

Postautor: arthrawn » wtorek 27 sie 2013, 20:40

Bazyl na mnie naciska :D
Obrazek
Pies myśli: „Człowiek daje mi jedzenie, mieszkam w jego domu, mogę spać w jego łóżku — jest moim bogiem!”. Kot myśli: „Człowiek daje mi jedzenie, mieszka w moim domu, może spać w moim łóżku — jestem jego bogiem!”
Awatar użytkownika
arthrawn
Szesc Kotow
 
Posty: 784
Rejestracja: czwartek 13 cze 2013, 13:11
Lokalizacja: Ahoghill, NI

Re: Piractwo

Postautor: Sissi » wtorek 27 sie 2013, 22:07